...

...

دیدی

یه وقتایی که من باید عصبانی شم

یهو بیخودی

تو عصبانی میشی

مثلا میخوای یه چیزی رو به زور ثابت کنی

یا چی

نمیدونم.

نظرات 7 + ارسال نظر
پیرمرد دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

صدای بنده را از شانگهای پذیرا باشید.
باور کن همینجوری و عشقی اینجا رو باز کردم خوشحال شدم باز بساط اینجا جوره .در جواب پستت می تونم بگم شاید تو از زور عصبانیت اینجور برداشت می کنی!نمیدونم والا!
برم به گلاب اینا خبر بدم اینجایی اگین.

الیزه دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ

بی من میری وب نویسی؟هر لحظه علاقم به تو بیشتر میشه از پیش !!!!
امییین سند تو ال کرده بازگشتت به اینجا تحفههه
الان منم می خوام ثابت کنم که تو خیلی خری که به من نگفتی دوباره داری می نویسی ساروی کیجا***********

نازلی ی ی دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ http://naazliii.blogspot.com

باز که اومدی اینجا من دیگه زبونم مو در اورد...

سبابه اش شهادت آهو هاست
حکمی صریح یافته ام من از او
که گیسوان شعله ورش را
بر صفحه های مرده بیافشانم
و شاهد قیامت آهوها باشم
"براهنی"

همینجوری گفتم یک چیزی گفته باشم.
تو هم که دیر پز بودی قرص جوشان شدی؟!

نازلی جان من اصلا تو این وضعیت از تو انتظار کامنت ندارم شما الان زیادی سرخوشی ننه جان جون عمو مردک کامنتت چه ربطی داشت:یییییییییییییی
دوس که نداری کامنتت رو با این شعر خداش شر کنم تو گوگل ریدر؟((:

میثم دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ

انا بلاگ اسکای و انا الیه راجعون
بازگشت همه به سوی بلاگ اسکای است.
شنیدی میگن دست پیش رو می گیره پس نیفته ؟قضیه همینه دیگه++

یلداهه دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 ب.ظ

اره دیدم خوبوشم دیدم غضب نکن **

نیک ائین دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ب.ظ

اینم یک نوع سیاست خوب!

میثم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ http://http:/

کجا غیبت زد؟

خونخه داری بچه داری درس عروسی مهمونی پارتی ولگردی بازم بگم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد