...

...

 

 

 

 

آدمها، رسدخانه نیستند
آنها برای دیدن تو ساخته نشده اند
آنها تجهیزات کافی ندارند
آنها نمیتوانند
OK؟

مدیوم خیال برای آدم ها کارکرد های متفاوتی دارد
1- تمرین واقعیت
2- خراب کردن واقعیت
3- آفرینش( قدرتی که بخواهی نخواهی از تو میچکد)

شراب با تو حلال است و
آب بی تو حرام

Strange

حاج خانوم حاج خانوم  

حاج خانوم حاج خانوم

حاج خانوم حاج خانوم

حاج خانوم حاج خانوم

حاج خانوم حاج خانوم

حاج خانوم حاج خانوم

حاج خانوم حاج خانوم

حاج خانوم حاج خانوم  

حاج خانوم حاج خانوم 

حاج خانوم حاج خانوم

حاج خانوم حاج خانوم 

حاج خانوم حاج خانوم


اعتراف می کنم جونور تر از من و مرسده  وجود نداره حالا یلداهه و میثم بیفتین جلو بوق بزنین...هاها

حالا باید تا فردا ساعت ۱۰ صبح صبر کنم...انتظار.....


شبهای عجیبی هستند
نامردی است هر کدام را اندازه ی یک پارتی دوست نداشته باشم

CULTURE

چیزهای قوام آمده را دوست دارم
خواه فرنی باشد
خواه شیره
خواه شخصیت

دلمان بی سقفی میخواهد و رسیدن

باشه ؛

قهرمان زندگی خودم که نشدم .

شاید خودمو جا دادم تو کتابت

 تو داستان تو  به یه جایی رسیدم .