...

...

اعتراف می کنم جونور تر از من و مرسده  وجود نداره حالا یلداهه و میثم بیفتین جلو بوق بزنین...هاها

نظرات 9 + ارسال نظر
یلداهه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ق.ظ

من که نفهمیدم قضیه چیه ولی افتادم جلو دارم بوق می زنم دی دارام رام رام غزااااااااال دی دارام رام رام مرسده

میثم چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ

تو که شتاخته شده ای

دوستتم باید یکی مثل خودت باشه و اصلا جایی برای تعجب نیس محض ضایع نشدن منم پشت سر یلدا راه میفتم بوق می زنم اولد فشنم بگم بیاد؟فاز میده جون غزال

ضایع؟کی؟من؟برو دکی برو خدا امواتت رو بیامرزد شب جمعه ای
شیپور باید دست تو بدم برو دکییی جون هاهاااااااااااا
الد فشن رو از طرف من ببوس بگو پچوکشم اونم بیاد!!!

پیرمرد پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ق.ظ

معلوم نیست چه کاری کرده که صدای درونش در امده و میگه جونور ولی من جدا عاشق این اصطلاح جونورم دیگه چه شود اگه جونور تو باشی. دوستتم دوس می داریم با اجازه منم میرم ته صف بوق بزنم.

تو عشق سالهای جوانی من هستی پیرمرد(ایکون یلدای خبیث دارد وارد می شود)باید هم در جریان باشی:ییییییی توضیح میدم انلاین اگه دیده شوید!!!!

الیزه پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ

واییی بلا به دوررر یعنی می خوای بگی از یلداهه هم ....تری؟
به قول هرمس خودمان نزنید اقاجان نزنید این حرف را...

دخی جان بارباپاپا عوض می شد می خوای من نشم ؟تو این مورد پیش اومده از ۲نفر نامبرده هم بله بلههههه!

میثم شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ

با ما به از این باش که با خلق جهانی اره عزیز جان

چطور میشه عاشق تو نبود؟هاااااان؟حالا میام بلاد کفر به زودی جبران می کنم*********

میثم سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ب.ظ

قدمت رو تخم چشام تو بیا زودتر جونوووور
حالا قضیه شراب و اینا چیه؟تو که پایه این غلطا نبودی تنت خورده به تنه بعضیاااا منظورم یاداهه نیستااااااا

فدای مهربونیات ...

پیرمرد شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ

ای جوجه زیاده روی موقوف دوست داریم به مولا

ارادتمندیم

[ بدون نام ] یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ب.ظ

من نمیدونم چه خبره تو چرا انلاینی ولی جواب نمیدی؟
امین امروز یک چیزایی می گفت بابا تو دیگه چرا گوشای مخملیت (سلام به خودت)معلوم شد؟
رو من حساب کن بوووووس تبریک هم میگم حاج خانوم!

پیش خودمون بمونه!

مرسده جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ

اول باید اسم منو می گفتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد