...

...

زندگی آن روزهایی بود که درختان و گلها آنقدر چیزهای کشف نشده داشتند که مرا ساعت ها مشغول می کردند.
زندگی خنده های یواشکی سر کلاس ها بود و نامه نگاری ها
عشق های کودکانه و ناهار بعد از مدرسه و آنلاین شدن.
آن روزها فکر می کردم که فقط آدم بزرگ ها می دانند زندگی چیست.
آدم بزرگ ها فقط بهتر دروغ می گویند، بهتر تظاهر می کنند و خودشان را گول میزنند.
من هر چه بزرگتر شدم، مسائلی بیشتری بوجود آمدند که باید نگرانشان می بودم.
دلم برای آن روزها و شادی مطلق و خوشبختی خالص صادقانه اش تنگ شده.
می دانم هم که به زودی این همین روزها هم به بالایی ها خواهند پیوست.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزاد سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ http://haftehayeman.persianblog.ir/

اینجا چرا اینقد خلوته ؟ ببینم شما منو یادته؟ خوب فکر کن ...

از وقتی این ورا نمیای ۲بار در اینجا تخته شده قربان
خوش امدی**

فرزاد دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://haftehayeman.persianblog.ir

راس میگی اسم نداشت که ..

اره والا :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد