...

...

عید شما مبارک، دمب شما سه‌چارک

نظرات 4 + ارسال نظر
ewe یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

غزااااااااااال دلم برات تنگ شده بود دختر خوب مخصوصن باره نوشته های خوبت امیدوارم سال خوبی داشته باشی.

دل منم برات تنگ شده بود و سال خوبی داشته باشی بووس

شهرزاد سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ http://pichostekhooni.blogspot.com

من هنوزم نفهمیدم دمب شما سه چارک ینی چی

[ بدون نام ] یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام
من سعی میکنم دیگه کمتر بیام اگه هر شب میومدم دیگه شاید ۳شب یه بار به وبت سر بزنم
احساسم گفت شاید شما از من نارحت شده باشی برای همین گفتم بیام وعذر بخوام ازتون وبهتون بگم:
هرچه میخواهد دل تنگت بگو هرچه میخواهد........
فقط امیدوارم دیوانه خطابم نکنی!!!

نه چرا دیوانه؟من واسه خودت میگم برادر من چون حس می کنم با نوشته های من مشکل داری و هر دفعه دچار سوئ تفاهم می شی اگه این جوری نیست که روزی ۱۰۰ دفعه بیا من مشکلی ندارم.

منم همچنان هر چی دلم می خواد می گم حتی اگه ادمای مثل تو کافر خطابم کنن!!

پیرمرد سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

چطوری دختر؟
سال نو مبارک کامنت دونی مبارک باید بیایم یه صفایی به اینجا بدیم :ی
حاج خانوم راسی پارسال این موقع مکه بودی یا مدینه؟!!خیلی دلم واست تنگ رفته بود...

واسم دعا کن غزالی خیلیییی می دونی دیگه...

حق نگهدارت

چطوریییییی دل تنگولونت بودم:************
پارسال این موقع بر گشته بودم....دل منم تنگ شده زیاد ببینمت این ورا


دعا هم چشم اگه قبول باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد