...

...

خوب تولدمه امروز

نظرات 12 + ارسال نظر
پیرمرد جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

دخترم تولدش مبارک باشه

کلی می بوسمت غزالی...خیلیییییی دلم می خواس میومدم و امسال تولدت بودم .
بازم نشد ...حتی به ایران هنوز نرسیدم...
خیلی دوست دارم تولدت مبارک باشه****

مرسی امیـــــــــــــــــــــــــن دلم تنگ شده:**

ewe جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ http://ewe.persianblog.ir

مبارکت باشههههه
120 ساله بشی

مرسی سمیراااا >d:

یلدا جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

happy birthday to youuuuuuuuuuu har chi shame to youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
delam kheili kheili tange vasat
dokhtar kocholye man omidvaram kolli etefaghaye khob emsal etefagh biofteee:***

مرسی امیدوارم منم:**

میثم جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ

دارم می‌شمرمت ببینم چند تا جاده طول می‌کشی.

بعضی آدما اون‌قدر زیادن که قدِ یه جاده طول می‌کشن. که دلت می‌خواد باهاشون بری یه مسافرت طولانی جاده‌ای. که تمام جاده رو حرف بزنین با هم. که دلت بخواد جاده‌هه تا ته دنیا کش بیاد و به هیچ‌جا نرسه حتا.
اوهوممم.. بعضی آدما هستن در زندگانی که قد یه جاده‌ی طولانی می‌شه باهاشون حرف زد، حرف‌های جاده‌ایِ یواش. ‌
تو همیشه همین ادمه بودی تو تمام این سالها این۸سال؟!!
تولدت مبارک

اصلن بهشت یعنی همین کامنت تو

اره فک کنم ۸ سال شد

مرسی

:*

NeWsha جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

بعضی آدما هستن که داشتنشون به تنهایی بسه. یه آدمی که بودنش باعث شه تو دلت هیچ کس دیگه رو نخواد. که یعنی مثلن اگه تبعیدت کنن بورکینافاسو یا چه می دونم گینه ی بیسائو یا اصن همین ترینیداد-توباگوی جدیدالکشف، اون آدمه که باهات باشه حاضر باشی تا ته دنیا هم باهاش بری و فکر هیچیم نکنی و بدونی اون که باشه، همه چیو می تونی از سر بگذرونی. می تونی باهاش همه جوره خوب باشی.
غزال جونم دوست دارم ...
این امین تند تند به همه تو گودر اعلام کرد تولد دخترمهه :دیییی

نیوش منننننننننننننننننن

کلی چشام پر اشک شد قربونت بشم که انقدر خوبی بووووس

اره ...متوجه شدم ییهو همتون با هم تبریک گفتین کار گودرینگ پیرمرد :دی

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ق.ظ

مبارکه
امیدوارم امسالت رو خوب شروع کنی
شاد باشی، دور از غم و غصه

خیلی ممنون اشنای نا اشنا

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ق.ظ

فقط یه خواهش یا یه درخواست یا یه ...... هرچی که شما اسمشو بذاری
ازتون میخوام تو این مدتی که من مزاحمتون بودم و شما رو اشتباه گرفته بودم اگه حرف بدی یا جمله نارحت کننده ای از من شنیدین منو ببخشین یا بقول گفتنی حلالم کنین،
اینو گفتم که اگه تا الان براتون معما بودم بهم زیاد فکر نکنین ، نگین کی بود و چی خواست و....
بابت راهنماییهاتون هم ممنون ، جواب داد
تو وبتون میام
کلام آخر امروز: درکل عذر خواهم اگه تو این مدت بهتون جسارتی شد

خواهش می کنم...نه واسه من که معمایی نبود همین که این شک و ۲دلی شما از بین رفت خداروشکر.

نازلی ی ی جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

تولدت مبارک
انقد این دیوونه ها گفتن که هیچی به ذهن من نمی رسه...

حالا هدیه چیقد جمع کردی؟:-؛

مرسی ی ی

نازلی هدیه جمع کردم منتها منو که میشناسی هیجان می خوام که هیچ کدوم نداشت...هنوز کسی بهم دسته گل نداد:دی

امیر رضایی جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام من مدت هاس که وبلاگتو می خونم ولی تاحالا کامنت نذاشته بودم ولی گفتم امروز که تولدت هست تبریک بگم نوشته هاتو دوست دارم.

مرسی امیر جان
بازم بیـــا

behnix یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ

تولدت مبارک غزاال:>

چون گل نمی شه داد ،پس هیجانی در کار نیست: دی

happy happy:>:>

مرسی بهنامی(:

behnix یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

yade shokolat gerdooie oon sal bekheir!!!
kelase daeet..
nameie man va ....
hei khastam khatere nagam vali in axe shokolate balaye paget dige nazasht oon shokolato yad avari nakonam.


bia baghale khodam KHARE:> B-A

روز بعدش یادته؟رفته بودم دریا کنار...

بعد اون شکلات ها رو هم با خودم برده بودم..بعد هر کی می خواس یکی بخوره نمیذاشتمم قاطی می کردم عین بچه ها که اینا واسه منه کسی نباید دست بزنه,دیگه همه فهمیده بودن این شکلات یه چیزه خاصیه, کلی ضایع شده بودم:دی

behnix شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ق.ظ

hmm:>
are...
yadame sina ham mikhast bokhoratesh:d
vali kare khoobi kardi ghaty mikardi ke kasi nakhoratesh:d
age alanam az in etefagha oftad.. shokolateto be kasi nade:d
GHATY KON GHAZZAL:> ghatiii kon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد