...

...

بعضی وقت‌ها هست در زندگانی
که آدم‌ها چاره‌شان یک بغلِ «بیا اصن بغل خودم خره» است

و لا ریبَ فیه

نظرات 4 + ارسال نظر
شاه دل شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ق.ظ http://khatkhatikon.blogsky.com

سلام
بعضی وقتا باید عاشق شد ....
بروز شدم با دوست دارم دوست دارم

پیرمرد شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

وای که چقدر بقل لازمم غزال!

امیــــــــــنo:

امیــــــــــنننننننننننننننننننننننننننننننoooooooo:

خیلی احساساتی شدی پسرم بغغغغغغغغغغغل نه بقل((:

NeWsha شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

لا ریبَ فیه رو خوب اومدی((:

حیــــــــــح

مرسی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

غزاللللللللللللل
دلم یهو خواست اون روز تولدت که اومدی بغلم کنی رو تخت من هی جا نمیشدم تو بغلت..
:))

):
منم می خوام
دوستت دارم بی اندازههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد