...

...

شاید بشه
یه شب تا صبح
وقت گذاشت
و سعی کرد
یه آدم رو
شناخت
.
ولی هیچ کس نمی دونه
آدما
جدیدا
شب که میخوابن و  صبح که پا میشن
عوض میشن
شایدم
عوضی .

نظرات 9 + ارسال نظر
میثم جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

اره راس میگی!
ایضا دلم واست تنگ شده بود

منم!

پیرمرد شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ




هر چه که شاید باشد، شاید که نباشد.‏

سهروردی!

سپهر از کانادا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

چجوری ثابت کنم؟

چرا باید ثابت کنی؟

سپهر از کانادا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ

این واسه اینه که کم وقت میذاری واسه شناخت!
ولی خوب بیشترم وقت بذاری باز همین نتیجه بدست میاد!

خوبه که خودت در اخر به این نتیجه رسیدی سپهر از کانادا!!!!

میلاد دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ http://mld65.blogspot.com

واقعا هم
آدمها
عوض میشوند
عوضی میشوند
دقیقا یکدفه ای!!
شب میخوابن صبح پا میشن
گویا کسی تا صبح در گوششون زمزمه میکند که عوض شو ای عوضی!!

میثم دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ

همه اینجور نیستن!من این مدلی که تو گفتی رو دیدم ولی دیدمم که هستن کسایی که در عرض یک شب تا صبح چقدر خوب عوض شدن جای عوضی باید گفت در اینجا جنی! یه جور خیلی خوبی عوض شدن!

عسل تلخ جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ق.ظ http://malangbanoo.persianblog.ir

وای راست می گی
سلام
من ملنگ برگشتم به بلاگستون دوباره :)

عســــــــــــــــــــــــــل خیلی خوشححال شدم دوباره اومدی
اره متوجه شدم بیشر بنویس
بوس بوس

[ بدون نام ] جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ

شب تا صبح که خیلی کمه! خیلی بیشترشم جواب نمیده
بعضی آدما عجیب آفریده شدن! هرچه بیشتر روشون وقت بذاری بیشتر سردرگم میشی!

میلاد ۴ ساله از تهران شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ


سلام.
حالا این همه تحقیق کردی.
میتونی فرق آدمهای عوضی و آدمهایی که عوض میشن رو بفهمی دیگه؟
البته بعضی ها وقتی عوض میشن عوضی میشن!!
بعضی ها هم عوضی که میشن عوض میشن!!
نظر تو چیه؟
عوضی!

عوضی؟من؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد