...

...

بعضی دوستی‌ها بریک-آپ ناپذیرن دیگه. یعنی اون‌قدر بلاهای مختلف سر این رابطه اومده و دچار اصطکاک‌ شده و صیقل خورده و باد و بارون دیده، که دیگه عایق شده در برابر هر اتفاقی و هر شرایطی. من اون‌وقت کلی دوستمشونه این مدل دوستی‌هامو.
بعد خودمم خوب می‌دونم که آدم رابطه-ناپذیری هستم، مخصوصا تو روابط لانگ‌ترم یه خورده سر و کله زدن باهام سخته؛ ولی به خدا قدر این دوستی‌ها رو دیگه لااقل خوب می‌دونم. فقط نمی‌دونم چرا کتبی‌م بهتر از شفاهی‌مه!
نظرات 5 + ارسال نظر
NeWsha یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

غزالی من خیلی یه دونه از این رابطه ها می خوام

بییا اینم یه دلیل دیگه که کاش من جای تو بودم دوست مهربونم:*
قضیه رابطه ناپذیر بودنت رو نمی تونم درک کنم (این همه دوست داری خوب!)ولی شاید به خاطر اینه که اول خیلی اعتماد نمی کنی که اینم باز خوبه
*:

ولی من دوس دارم تو جای خودت باشی.

پیرمرد یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ

این رابطه رو منم دوس دارم وقتی که اون طرف یک کله شقی مثل تو باشه که به هیچ صراطی مستقیم نیست!

هست هست هست!:دی

میثم یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ

خوشحالم که میگی قدر شناس لااقل هستی!

بی انصاف نباش*:

یلدا سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

اولا رنگ فونتت خوب نیست نصف متن معلوم نیست
دوما منم همونی که امین گفت:دی

یلدا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

((================
غزال بابا این کامت دونی لعنتی رو از این حالت درار بابا ببین منو امین اینو دیدیم با تصور عکس العمل تو داریم میمیریم از خنده راس میگی مو شیرازیا یه چیزیمون مشه ها((:
http://omid20-8.com/?p=12464

(((((((((((((((((((((:
دیونه
اگه گفتی کدومی؟:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد