...

...

به مردی که با زن/زنان دیگری هم به جز تو دوست صمیمی‌ست اعتماد نکن.

نظرات 9 + ارسال نظر
اجلا دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ http://ajela.blogsky.com

خوب
کسی که زنان را دوست داره چی
یا

خوب اون موقع نباید توقعی از شخص خاص داشته باشه!

پیرمرد دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

قبول دارم(:

میثم سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ق.ظ

مهم اینه که توی نوعی براش تک باشی غیر از اینه؟

این دیالوگ اپیدمی شده همین ارتباطاس
که تو فرق می کنی!
چطور اون ''تو'' نمی تونه اون طور باشه و ایضا باید ایزوله شده باشه؟

سپهر از کانادا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

خودت به برعکسش اعتقاد داری؟

معلومه

میثم چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

این یه جمله مخ من رو خوب کار گرفت هر چی بیشتر بهش فک کردم و فک می کنم به این نتیجه رسیدم که راس میگیی خواستم یبام و بگم ...
ذات ادمی....

می دونی از این ۳ نقطه ها چییییییییییییییی؟
بدم میادد:دیییی
خوبه که لااقل فکر کردی بهش

NeWsha چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

aslaaan kasi mitoonee ba to bashe o fek koneeee delesh mikhad ba kase digeeiii bashee?
che khareee ziaaaad:*

این دیالوگ رو من نمی دونم جایی شنیدم یا خوندم ولی چون منطقی بود و جالب نوشتم !

میلاد شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

بله. حتما یادم میمونه!!
به زنی که با مرد یا مردانی دوست صمیمی هست اعتماد نکنیم!
آره؟

حتما!!!

اره گفتم که به بر عکس این قضیه هم معتقدم!

نازلی ی ی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ

کاش میشد بغلت کرد بچه

خوب بیــــــــــــا:*

سوفی دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ http://sophie-89.blogsky.com/

سلام
باهات موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد