...

...

مرسده

 دوستش دارم که بلده از من حرف بکشه، که ابهام‌آمیزترین جمله‌هامو می‌فهمه و از یه جمله‌ی ساده دوهزارتا معنی‌ه ابلهانه در نمی‌آره، که قبل این‌که دچار سوءتفاهم بشه می‌پرسه.
دوستش دارم که ادعاهای دهن‌پر کن نداره، که این‌قدر اعتماد به نفس داره که خودشو با کسی مقایسه نکنه.
دوستش دارم که دوست داشتنش مجوز این نیست که تو زندگیم دخالت کنه.
دوستش دارم که اگه بخوام می‌تونم همه‌چی رو، همه‌ی همه چی رو واسش تعریف کنم.
دوستش دارم که می‌گه من اون قسمت شخصیتشو دیدم که تا حالا کسی ندیده.
دوستش دارم که شش ماهه دوستم داره. 

 
تویی که لازم نیست هیچ کاری بکنی
که اون قدر نازنینی که فقط بودنت و سکوتت و لبخندت دنیا رو تبدیل به جای بهتر، خیلی بهتری می کنه
که بی نظیری و من رسمن عاشقتم و اون قدر دوستت دارم که نمی دونم چی کارت باید بکنم
تو که یه دونه ای
تولدت مبارک
نظرات 5 + ارسال نظر
مرسی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ق.ظ

می دونی از کی دوست داشتم؟
از همون روز اول که داشتم با چشمای خیس از لای در نگات می کردم و خدا خدا می کردم که کلاسم عوض بشه که...
تو تنها ادمی بودی که من از روز اول فهمیدم این آدمه منه و ادم منم بودی واقعا
تو که همیشه با من بودی همیشه باهام بمون که من قدر ثانیه ثانیه های این بودن و می دونم..
من زندگیمو بدون تو نمی تونم تصور کنم
تو که تنها آدم واقعی زندگی منی..
تو که تو تمام این سال ها هر شب بهت شب بخیر گفتم..

*:

NeWshA سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

دیدی میگم تو خوبی که این همه ادم خوب داری منم می خوام خوب...
قدرش رو بدون خیلی هم بدون*:

نه بابا خوب چیه
*:

پیرمرد سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

تولدش مبارک باشه ولی منم بغل چرخونک دار می خوام:دی

ewe سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

eq?
mage toam eq dari?
aslan in neveshtehe male kie?ha?ha?
:d
adame dge ye vaghtai fozolish gol mikonek in neveshtehaye ehsasi male ki mitone bashe:d

are in esm az dabiestan roo ma 2ta mond samira joon:d
doste samimimee khabari nis:P

امیر رضایی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

چقدر خوب بود این نوشته ه

خدا نگهش داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد