...

...

تعطیلات خود را چگونه سپری می‌کنید؟

استراحت مطلق
بطالت کامل
لهو و لعب در حد امکان
کمی هم فکر و خیال

نظرات 6 + ارسال نظر
NeWshA دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ق.ظ

کجایییییییییییییییییییییی توووووووووووووووو
دلم تنگته

وقت نوشتن کمه نیوش جوونم
بوس

uz سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ق.ظ

میدونی بدی این روزگار اینکه بعضی مواقع آدم جواب سوالاتشو گیر نمیاره و مجبور میشه ناخواسته جوابی رو انتخاب کنه که کمتر بهش اجحاف بشه بر اساس این منطق جبر من گزینه 4 رو مجبورم انتخاب کنم با این تفاوت که تعطیلاتم با اینکه خیر سرم رفتم شمال (تنکابن- چالوس) برای استراحت یا شایدم لهو ولعب اما در فکر و خیال مطلق سپری شد، شایدم بشه گفت یه جوری به بطالت کامل گذشت
به هر حال از وبتون و مطالبش لذت میبرم با من و افکارم معمولا عجیب سازگاره

این روزا همه فکر و خیال دارن;)

پیرمرد سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

هی جوجه 1 سال بزرگ شدییییییییییییییی
خوشحالم که یکی مثل تو واسه ما هست:*
دوست داریم تا می تونی لهو و لعب کن:دی

امیدوارم سال خوبی براتون!!!باشه:*

امیر رضایی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

سال نو مبارک غزال جان
امسال بیشتر سعی کن بنویسی
دوست دارم نوشته هاتو

سال نو مبارک امیر
تمام تلاشمو می کنم دویچه وله منتظر ماست:دیییییییییییی

ewe پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ

غزالم سال خوبی داشته باشی دختر مهربون

امسال تو مسابقات دویجه وله ببینمت:*بیشترر بنویس

سمیرااااااااااااااااا من کلی زنگیدم ولی نبودیییی
دویچه خوبببببببببببببب بود عاشششششششششششششقتم

یلداهه جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ق.ظ

غزالی میبوسمت سال خوبی داشته باشی

عزییییییییزم
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد